سفارشات
با کلیک بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” برای هر کالایی که می خواهید سفارش دهید، به راحتی می توانید سفارش جدیدی را ثبت کنید. پس از اضافه شدن اقلام به سبد خرید، می توانید سفارش خود را در چند مرحله سریع و آسان تکمیل کنید.
توجه: در حال حاضر از طریق تلفن سفارش نمی گیریم. تمام سفارشات باید به صورت آنلاین در وب سایت میکرولس ثبت شوند.
ما پرداخت هنگام تحویل را قبول نمی کنیم. با این حال می توانید از کارت اعتباری خود استفاده کنید. همه خریدها در وب سایت ما 100٪ ایمن هستند زیرا ما اطمینان می دهیم که تمام اطلاعات مربوط به پرداخت شما با SSL ایمن است. در واقع، هنگامی که از کارت خود برای پرداخت استفاده می کنید، به طور خودکار توسط بانک خود محافظت می شوید زیرا همه بانک ها و ارائه دهندگان کارت اعتباری محافظت کامل از مصرف کننده را ارائه می دهند که از شما در برابر کلاهبرداری محافظت می کند.
ما همچنین یک سیاست بازگرداندن عالی داریم تا در صورت نیاز بتوانید کالایی را برگردانید.
میکرولس یک فروشگاه تجارت الکترونیک کامل است. ما فروشگاه فیزیکی در شعبه ایران نداریم اگرچه انبار خود را داریم که محصولات و سفارشات در آن نگهداری می شوند.
بله، سه راه برای پیگیری سفارش شما وجود دارد:
- روی پیگیری سفارش کلیک کنید
- برای پیگیری سفارش خود وارد حساب کاربری خود شوید.
- همچنین بهروزرسانیهایی درباره وضعیت سفارش به شما پیامک و ایمیل می گردد.
برای پیگیری سفارش خود می توانید اینجا کلیک کنید
بسته به اقلام سفارش داده شده، سفارش شما ممکن است بین 10 تا 15 روز کاری تحویل داده شود، در حالی که برخی از اقلام ممکن است 20 تا 30 روز کاری طول بکشد. پس از خرید تاریخ تخمینی تحویل برای هر کالا ذکر شده است.
برای پیگیری سفارش خود می توانید اینجا کلیک کنید
بسته به اقلام سفارش داده شده، سفارش شما ممکن است بین 10 تا 15 روز کاری تحویل داده شود، در حالی که برخی از اقلام ممکن است 20 تا 30 روز کاری طول بکشد. پس از خرید تاریخ تخمینی تحویل برای هر کالا ذکر شده است.
ممکن است بتوانید سفارش خود را بین 2 تا 5 ساعت پس از ثبت سفارش لغو کنید و تا زمانی که ما سفارش را تکمیل نکردیم و تغییر وضعیت سفارش را ثبت نکرده ایم پس از تکمیل سفارش شما و تغییر وضعیت سفارش ، سفارشات قابل لغو نیستند. برای درخواست لغو، از فرم تماس با ما استفاده کنید.
شما می توانید سفارش خود را در اینجا پیگیری کنید. بسیار نادر است، اما گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی پیش بیاید، و اگر بسته شما مطابق انتظار نرسیده است، لطفاً عذرخواهی ما را بپذیرید. برخی از سفارشات ممکن است بین 20 تا 30 روز کاری طول بکشد.
اگر بسته شما بیش از 3 روزکاری از تاریخ تحویل تخمین زده شده به دست شما نرسیده است ، لطفا با کلیک کردن اینجا با ما تماس بگیرید.
تحویل
زمان تحویل بسته به محصول، نوع، برند و دلایل مختلف دیگر مانند تعطیلات عمومی متفاوت است. وقتی کالایی را به سبد خرید خود اضافه میکنید، سعی میکنیم بهترین تخمین خود را از تاریخ تحویل تخمینی یک کالا ارائه دهیم. با این حال، میتوانید انتظار داشته باشید که بیشتر تحویلها ظرف 10 تا 15 روز کاری و معمولاً بیش از 30 روز کاری انجام نمیشود.
هزینه های ارسال بین المللی و هزینه های گمرک مبدا و مقصد رایگان می باشد
و فقط هرینه حمل داخلی بر عهده کاربر است که متناسب با نوع کالا ، ابعاد و حجم و وزن کالا و تعرفه گذاری واحد مرسولات در سبد خرید این هزینه قابل مشاهده می باشد.
برای اینکه عملیات خود را تا حد امکان کارآمد نگه داریم همه اقلام شما را مستقیماً از طریق پست و تیپاکس و…..برای شما ارسال می کنیم.
نام پست ، شماره تلفن و شماره پیگیری از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد. بسته ها معمولاً 24 الی 48 ساعت پس از ورود به انبار ایران به واحد مرسولات تحویل داده می شوند.
ما یک فروشگاه تجارت الکترونیکی هستیم. ما تحویل در دفتر فروشگاه نداریم و این امکان را به شما می دهد که محصولات خود را ارزان تر و سریع تر در خانه یا محل کار خود دریافت می کنید.
شما می توانید سفارش خود را در اینجا پیگیری کنید. بسیار نادر است، اما گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی پیش بیاید، و اگر بسته شما مطابق انتظار نرسیده است، لطفاً عذرخواهی ما را بپذیرید. برخی از سفارشات ممکن است بین 20 تا 30 روز کاری طول بکشد.
اگر بسته شما بیش از 3 روزکاری از تاریخ تحویل تخمین زده شده به دست شما نرسیده است ، لطفا با کلیک کردن اینجا با ما تماس بگیرید.
بازگرداندن و بازپرداخت
ما درک می کنیم که هر از گاهی ممکن است بخواهید محصولی را به ما بازگردانید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن به شما کمک کنیم.
با کلیک کردن بر روی اینجا می توانید سیاست بازگشت و بازپرداخت ما را مشاهده کنید
میکرولس نمی تواند بازگرداندن برخی از محصولات از جمله محصولات زیر را بپذیرد:
شما می توانید محصولاتی که قابل برگشت نیستند در اینجا مشاهده کنید
در حالی که ما سعی می کنیم مطمئن شویم هر سفارشی بی نقص است، گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که بسیار نادر است. ممکن است نقص سازنده، مشکلات لجستیکی و غیره وجود داشته باشد. اگر مشکلی وجود دارد، لطفاً به محض دریافت سفارش با تماس با تیم پشتیبانی ما از صفحه سفارشات خود به ما اطلاع دهید یا برای تماس با ما اینجا را کلیک کنید.
به کمک بیشتری نیاز دارید؟
قبل از اینکه با ما تماس بگیرید یا ایمیل بفرستید، اگر سؤالی دارید، لطفاً سؤالات متداول ما را جستجو کنید تا پاسخ را بیابید، زیرا ممکن است بدون اینکه منتظر پاسخ ما باشید، سؤال شما را سریعاً پاسخ دهیم.